Google reviewscore: 4.9
4.9/5

INCOMPANY TRAINING
MEER SUCCES MET LINKEDIN

Na deze training van 2 dagdelen schrijven jij en je collega’s succesvolle berichten,
bereik je de doelgroep én trek je de juiste leads, klanten en nieuwe collega’s aan.

Deze bedrijven gingen je voor:

De meeste bedrijven hebben het voornemen om ‘meer resultaat’ met LinkedIn te behalen. Maar vaak wordt het een ongestructureerde bende met spontane acties, slaapverwekkende berichten en een handjevol likes van collega’s.

Waar gaat het mis?

Een bericht plaatsen op LinkedIn lukt, maar de talrijke andere opties worden (nog) niet benut. Het voelt als een ‘moetje’ om het zelf uit te gaan pluizen.

Jij en je collega’s hebben persoonlijke LinkedIn profielen, maar de kennis ontbreekt over hoe je deze inzet voor personal branding én employer branding.

Het is een raadsel wat je moet schrijven om meer likes, reacties, volgers en connecties te krijgen. En lieve help: waar haal je de inspiratie vandaan om elke keer iets leuks te schrijven!?

Geloof ons: het komt helemaal goed.

Als je eenmaal weet hoe het spelletje werkt op LinkedIn, dan haal je topresultaten in slechts 15 minuten per dag. Je loopt niet langer achter de feiten (of concurrentie) aan als je de juiste kennis hebt. En die krijg je natúúrlijk in onze LinkedIn training.

Het heeft mij in een periode van een paar weken al tot mooie contacten, leads en samenwerkingen gebracht en heb tevens andere contacten kunnen helpen.

Pieter Boersma | Out of Home Sales bij Dr.Oetker Professional | Koopmans
Pieter Boersma
Out of Home Sales bij Dr.Oetker Professional | Koopmans

Onze ervaren trainers delen hoe je met een doordachte strategie, meer structuur en samenwerking met collega’s meer resultaat haalt. LinkedIn is namelijk een prachtig middel om de aandacht te trekken, te laten zien wat je in huis hebt en contact te leggen met prospects zonder dat je als een spammachine overkomt. Hier plukken jijzelf én het bedrijf de vruchten van.

Jouw persoonlijke resultaat na de training

Je eigen LinkedIn profiel vertelt helder wat je doet en maakt een professionele eerste indruk.

Je schrijft makkelijker interessante berichten die de juiste doelgroep raakt.

Je zichtbaarheid en bereik stijgen, waardoor je meer connecties en volgers krijgt.

Het resultaat voor je bedrijf

Je bedrijf wordt zichtbaar voor de buitenwereld.

Je haalt leads, klanten uit de activiteiten op LinkedIn omdat je professioneel overkomt dankzij een gestructureerde aanpak.

Je bedrijf is beter zichtbaar doordat medewerkers hun krachten bundelen en aansprekende berichten posten over hun werk en expertise. Dat is next level employer branding die nieuwe medewerkers aantrekt!

Liever een training van 1 dagdeel?

Geen probleem, daar hebben we onze training ‘Meer succes met LinkedIn – light‘ voor. 

Wil je zien wat het onze LinkedIn training andere organisaties heeft opgeleverd?

Praktijk-case Coffee Fresh: Employee advocacy - Hoe je met content op LinkedIn jezelf én je organisatie goed zichtbaar maakt.

In deze Praktijk-case zie je wat de accountmanagers en de marketingmanager van Coffee Fresh met LinkedIn hebben bereikt in ons uitgebreide Employee advocacy programma. Zij zijn allen na onze LinkedIn- en contenttraining een aantal weken met hun persoonlijke profiel aan de slag gegaan en kwamen op de praktijkdag tot mooie inzichten.

Met elkaar behaalden ze indrukwekkende resultaten en ik vind het dan ook supertof dat ik deze met jullie mag delen.

Download hier!

Willen jij en je collega’s een sterk en kwalitatief netwerk creëren zodat je de kansen van LinkedIn optimaal benut? Je leert het van onze LinkedIn trainer Corinne of Wendy.

Afhankelijk van jullie wensen en locatie komt Corinne Keijzer of Wendy Goudzwaard deze training ‘Meer succes met LinkedIn’ geven.

Corinne Keijzer - Digital Moves

Corinne Keijzer

Sinds 2010 geef ik trainingen over het gebruik van LinkedIn. Met name op het gebied van social selling, content marketing en personal branding. Ook schreef ik 4 bestsellers over LinkedIn.

Wendy Goudzwaard

Ik ben LinkedIn-expert en trainer voor professionals die hun zichtbaarheid willen vergroten en LinkedIn strategisch willen inzetten.

Officieel LinkedIn gecertificeerd, LinkedIn trainer Corinne Keijzer

Dag 1. LinkedIn effectief inzetten

Halve dag waarin je de geheimen van succes op LinkedIn ontdekt.

Verbeter je profiel

Ontvang feedback op je persoonlijke LinkedIn profiel. En leer werken met de coverstory en creatormodus om een waanzinnige eerste indruk te maken op profielbezoekers.

Schrijf de perfecte post

Vergroot je zichtbaarheid met de juiste berichten. Ontdek wat jouw doelgroep aanspreekt en hoe je inspirerend schrijft over je werk en expertise.

Het algoritme

Hoe werkt dat verdraaide algoritme? Hoe gebruik je hashtags en tags om de concurrentie voor te blijven? En wat is het effect op de timeline bij het liken, reageren en reposten van berichten?

De 7 P's

Hoe kom je professioneel over op LinkedIn? Gebruik de 7 P’s uit ons Social Selling Model© als richtlijn. Dan werk je met plezier en zelfverzekerd aan meer succes op LinkedIn.

Vind je doelgroep

Leer hoe je jouw doelgroep opspoort op LinkedIn en hoe je ze benadert. Deze proactieve houding levert je nieuwe connecties en volgers op die jouw berichten waarderen.

Connectieverzoeken

Hoe reageer je op connectieverzoeken? En wat zeg je zelf als je een verzoek stuurt? Met de juiste aanpak creëer je een waardevol netwerk met mensen die tot je doelgroep behoren.

Ideeën voor content

Met de 500 contenttips en ideeën uit Corinnes e-book kun jij een gevarieerde en eindeloze stroom aan LinkedIn berichten schrijven. Wat een opluchting!

Chat GPT gebruiken

Ontdek wat je wél en niet aan Chat GPT en andere AI tools kunt overlaten. Wat zijn prompts en hoe gebruik je ze effectief en in je voordeel?

"Ik hou van leven in de brouwerij tijdens mijn trainingen. Onderbreek me gerust als je een vraag hebt. En maak alsjeblieft dat foute grapje, want dat is 10 keer fijner dan een schoolse setting met zwijgende koppies. Ik wil dat mijn LinkedIn training leerzaam én leuk is voor je en daar ga ik vol voor.”

Dag 2. Praktijkdag: evaluatie & gaan als een raket

Halve dag om het maximale uit jezelf en LinkedIn te halen.

Evaluatie van jullie werk

Krijg waardevolle tips en feedback op jullie LinkedIn activiteiten van de afgelopen weken.

Ontdek wat (niet) werkt

Welke resultaten hebben jij en je collega’s behaald? En belangrijker: wat werkte wel en niet (én waarom)?

Val op bij lezers

Positief opvallen op de timeline? Daar krijg je gouden tips voor. Het resultaat is nóg meer bereik.

"Deelnemers waarderen mijn energieke en toegankelijke manier van trainen. Ik maak het makkelijk én leuk om LinkedIn echt slim in te zetten. Mijn motto? Geven is het nieuwe krijgen. En dat geldt ook op LinkedIn."

Praktische zaken

Maatwerk training van 2 dagdelen verspreid over 2 data. Dag 2 is 6-8 weken na de eerste sessie.

Bij jou op locatie of online.

Maximaal 10 (gemotiveerde!) deelnemers per groep.

Investering € 2.250 ex btw*

* Reiskosten tot 100km vanuit Utrecht zijn inbegrepen, daarna 0,45ct/km. Een training in het buitenland is mogelijk tegen een meerprijs.

Trainingsmateriaal

Iedere deelnemer ontvangt een praktische en inspirerende virtuele goodiebag vol waardevolle tools!

Je krijgt niet alleen een handige checklist die je op je bureau kunt leggen om dagelijks als geheugensteuntje te gebruiken, maar ook twee onmisbare e-books van LinkedIn-expert Corinne Keijzer: De bekende ‘Handleiding LinkedIn’, boordevol tips om je profiel en netwerk optimaal in te zetten, én de bestseller ‘500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’, een ware inspiratiebron voor krachtige en effectieve content.

Kortom: alles wat je nodig hebt om direct aan de slag te gaan met je LinkedIn-strategie!

Onderwerpen

Een professioneel en zichtbaar LinkedIn-profiel opbouwen

Inzicht krijgen in algoritme, tijdlijn en slimme functies

Aansprekende content maken (met en zonder AI)

Zichtbaarheid vergroten en netwerk versterken

LinkedIn inzetten voor branding, leads of werving

Begeleiding

Feedback op de persoonlijke LinkedIn profielen van deelnemers.

Hulplijn: stel je trainer onbeperkt vragen via LinkedIn

Mails: tussen de eerste en tweede trainingsdag ontvang je mails met extra LinkedIn tips en aanmoedigingen.

Op al onze trainingen en programma’s zijn onze algemene voorwaarden van toepassing

Corinne Keijzer is echt een LinkedIn-Koningin. Zij beheerst alle ins & outs van dit medium.

Ton Heerding
Personal coach | Leiderschap | Blogger

Na deze praktijkgerichte incompany training is het voor jou en je collega’s makkelijker om te scoren op LinkedIn. Je kent mogelijkheden die je hebt en benut deze om jezelf en het bedrijf in de schijnwerpers te zetten.

Je ervaart dat een kwartiertje per dag actief zijn op LinkedIn daadwerkelijk next level resultaten oplevert. Je bent zichtbaar, schrijft boeiende berichten en haalt aan de lopende band likes, volgers, connecties en potentiële klanten binnen.

Boek de incompany training ‘Meer succes met LinkedIn’

  1. Stuur ons een e-mail op info@digitalmoves.nl
  2. Geef je datum van voorkeur voor de training en daarnaast 2 opties als die datum niet (meer) mogelijk is.
  3. Geef aan met hoeveel personen je meedoet (minimaal 3 en maximaal 10) en op welke locatie jullie de training wensen.

Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op

We prikken dan ook een datum voor een intakegesprek met de trainer, zodat we de incompany training optimaal kunnen afstemmen op jullie wensen. Al onze LinkedIn trainingen zijn namelijk maatwerk.

Heb je eerst nog een vraag over de incompany training ‘Meer succes met LinkedIn’ voordat je jullie aanmeldt?

Ook dan ben je van harte welkom op de mail. We reageren zo snel mogelijk en indien gewenst maken we een belafspraak om je vragen uitgebreid te beantwoorden. Check trouwens ook onze superhandige lijst met ‘Veelgestelde vragen‘, misschien vind je daar je antwoord al tussen staan. 

Supergoeie LinkedIntraining! Je hoort de laatste stand van zaken en mogelijkheden van LinkedIn. Daarbij krijg je ook nog een compleet naslagwerk. Echt zin om mijn profiel te updaten en alle gehoorde tips en adviezen toe te passen!

Irene van der Zwan
Irene van der Zwan
Senior Marketing Professional

Vragen waar je misschien nog antwoord op wil:

Investering: €2.250 ex btw*

Deze training bestaat uit een LinkedIn training en een zogenaamde ‘Praktijkdag’ welke na 6-8 weken daarna plaatsvindt. Op deze dag worden de resultaten besproken en geëvalueerd die voortkomen uit opdrachten die de deelnemers mee hebben gekregen na de eerste training. Het is maar net waar jullie behoefte aan hebben. Hebben jij en je collega’s minder tijd te besteden en kunnen ze uitstekend zelf aan de slag na de training, dan is 1 dagdeel training prima. Wil je meer begeleiding en een stok achter de deur om direct aan de slag te gaan, dan zou ik kiezen voor de 2 dagdelen. Deze vorm van training is in de afgelopen jaren het meest effectief gebleken.

De reden dat wij voor deze twee groepen verschillende LinkedIn trainingen hebben opgezet, is omdat ze allebei met een ander doel de training volgen. Het belangrijkste voor werknemers is dat ze met hun eigen persoonlijke profiel aan de slag gaan. Zowel qua professionalisering van het profiel als het maken van bijdragen.

Voor de beheerders is het van belang dat ze zowel met de bedrijfspagina aan de slag gaan als het persoonlijke profiel. Zij moeten hun collega’s kunnen helpen en begeleiden (employee advocacy). Voor de bedrijfspagina wordt ook meer ingegaan op contentstrategie en contentmarketing. Bij de training voor de werknemers wordt het allemaal iets simpeler gehouden. Dit omdat wij weten dat medewerkers niet altijd alle tijd van de wereld hebben voor LinkedIn.

Onze ervaring leert dat we met een groep tot 10 personen persoonlijke aandacht kunnen garanderen en de onderlinge interactie hoog kunnen houden, zonder dat het ’too much’ wordt. We behandelen profielen, posts en andere wensen van je collega’s direct in de trainingen. Bij meer dan 10 deelnemers merken we dat aandacht sneller verslapt, er minder vragen gesteld (kunnen) worden, mensen niet voldoende feedback kunnen vragen en krijgen op hun eigen profiel en posts, en daarom hebben we deze grens gesteld. Kwaliteit staat bij ons namelijk écht hoog in het vaandel.

We kiezen bewust voor een groep van maximaal 10 personen om de kwaliteit te kunnen blijven garanderen zoals je bij de vraag hierboven kunt lezen. Grotere groepen hebben daarom niet onze voorkeur. 

Jazeker. Wij kennen dat gevoel van na een training, de vragen die opkomen zoals ‘hoe zat dat ook alweer’ en ‘wat zei ze daar nou over’. Tijdens de looptijd van het programma mag je altijd je vragen stellen en tijdens de online sessies mag je over alles sparren, feedback vragen op je profielen of content en advies inwinnen over LinkedIn-vraagstukken.

Ook na het programma is de trainer altijd bereid je vragen te beantwoorden, tenzij het echt advieswerk of te inhoudelijk wordt. Dan is het handig misschien een vervolgsessie te boeken.

Absoluut! Ondanks dat onze trainingen hier zo volledig mogelijk uitgewerkt staan, blijven ze maatwerk. We plannen voor aanvang een intake call in om jullie wensen en doelen scherp te krijgen en passen daar de training volledig op aan. Ook kunnen deelnemers hun vragen van tevoren mailen om in de training daar antwoord op te krijgen.

Daarnaast houden onze trainers van een stuk spontaniteit en interactiviteit in de trainingen, dus kom maar door, neem álles mee wat jullie altijd al wilden weten over LinkedIn!

We screenen de profielen van tevoren om meerdere redenen. Ten eerste geeft het goed inzage in de deelnemers. Hoe gebruiken ze LinkedIn, wat is het niveau en waar zitten de verbeterpunten. Ten tweede is het veel leuker om een training te volgen die over jullie zelf gaat dan een standaard verhaaltje waarbij de trainer helemaal geen feeling heeft met de deelnemers. Wil je niet dat je profiel meegenomen wordt in de training? Geen probleem, laat ons dat tijdig weten.

Winkelwagen
Scroll naar boven