Loading...
LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN2018-12-13T16:20:42+00:00

LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN 
HR, marketing en communicatie

Lengte workshop: 3,5 uur

Steeds meer bedrijven zien het belang en het nut van een zakelijke pagina op LinkedIn. Houd je doelgroep op de hoogte middels (gesponsorde) updates, laat zien waar je als bedrijf (voor) staat en bouw een band op met je (toekomstige) werknemers. Een mooie tool om op langere termijn flink op je personeelskosten te besparen, maar ook om de sales te verhogen en onlinemarketing-opties te benutten. Samenwerking met je werknemers is daarbij van groot belang, ze enthousiasmeren een must. Jij als paginabeheerder wil natuurlijk alle kneepjes van het vak leren als het gaat om het inzetten van LinkedIn.

Doelgroep:

  • HR medewerkers
  • Marketing medewerkers en -managers
  • Communicatie medewerkers en –managers
  • LinkedIn bedrijfspagina beheerders binnen bedrijven en grotere organisaties
  • Interimmers en freelancers binnen grotere organisaties

Doel:

  • Het opzetten en (beter) leren inzetten van de bedrijfspagina op LinkedIn om uiteindelijk de organisatie goed te profileren, merkbekendheid te vergroten en meer volgers aan te trekken en bestaande en nieuwe klanten op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en nieuws binnen de organisatie.

Lesmateriaal:

Workshop LinkedIn voor bedrijven

Module 5 – Trainer: Corinne Keijzer

Wat leer je als paginabeheerder in deze module:

  • Je leert wat de voordelen en mogelijkheden zijn van een LinkedIn bedrijfspagina t.o.v. een persoonlijk profiel.
  • Je hebt je bedrijfspagina doorgelopen en volledig ingevuld/bijgewerkt.
  • Je weet hoe je meer volgers met goede updates aantrekt – hoe je moet bouwen aan zichtbaarheid door goede contentcreatie.
  • Je weet welke vormen van adverteren er zijn en welke mogelijkheden deze bieden.
  • Je weet welke statistieken er zijn en hoe je deze in kunt zetten om betere resultaten te behalen.
  • Je weet hoe je de samenwerking met de persoonlijke profielen en de LinkedIn bedrijfspagina kunt versterken en hoe je je collega’s kunt enthousiasmeren.
  • Je weet hoe je verschillende media beter laat samenwerken en hoe je structuur kunt opbouwen

Let op: in deze workshop wordt niet ingegaan op het plaatsen van vacatures of gebruik van Recruiterseats of de carrièrepagina en slechts summier op arbeidsmarktcommunicatie. Voor recruiters is er een speciale workshop ‘LinkedIn voor recruiters‘. 

We gaan er vanuit dat deelnemers aan deze workshop voldoende kennis hebben inzake het LinkedInprofiel. Twijfel je daar nog over, dan is het misschien handig eerst de workshop ‘Meer succes met LinkedIn!’ module 1 voor het persoonlijke profiel te volgen, voor beginnersgevorderden of beide.

DIRECT INSCHRIJVEN

Wat kost het me en wat zit er bij inbegrepen? 

  • Voor deze module investeer je € 249,00 ex btw
  • Je ontvangt als lesmateriaal het e-book LinkedIn voor bedrijven t.w.v. € 19,99
  • De workshop is inclusief koffie en thee. Uiteraard zorg ik ook voor wat lekkers op tafel.
  • Aan het einde ontvang je een certificaat met bewijs van deelname aan deze workshop.

Stapelkorting en -voordeel

  • Boek je naast deze module tegelijk nog een andere module van Digital Moves, dan ontvang je 10% korting op de totaalprijs
  • Volg je twee of meer modules, dan krijg je het uitgebreide handboek ‘Meer succes met LinkedIn!‘ van LinkedIn-specialist Corinne Keijzer ter waarde van
    € 19,95 cadeau.
  • Neem je een collega mee? Dan ontvang jij 10% korting. Geef dit duidelijk aan op het inschrijfformulier.
    Uiteraard geldt dat ook voor nog meer collega’s. Heb je veel collega’s of vrienden die ook geïnteresseerd zijn, informeer dan even naar de mogelijkheden, bijvoorbeeld voor een incompany workshop. Alles kan bij ons!

Het aantal deelnemers is per module maximaal 10. Vol =  vol, dus wees er snel bij!

Het is nog nooit voorgekomen, maar bij onvoldoende deelnemers wordt een alternatieve datum aangeboden.

DATA EN TIJDEN:

Dinsdag 29 januari 2019
09:30 – 13:00 uur

PRIJS:
€ 249,00 ex btw

DIRECT INSCHRIJVEN

Locatie:

Digital Moves
Printerweg 10
3821 AD Amersfoort

Vragen?

Heb je een vraag over onze trainingen? We staan uiteraard voor je klaar. Neem contact met ons op.

Reviews:

Op dinsdag 19 juni heb ik de workshop “LinkedIn voor bedrijven” gevolgd bij Corinne. Er werden veel tips gegeven die we direct in de praktijk kunnen toepassen. Corinne denkt echt met je mee en is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van LinkedIn. Deze workshop is nuttig voor zowel eenmanszaken als voor medewerkers van een groter bedrijf.

Suzan LindeSuzan Linde , Marketeer | Online marketing | Social media bij Medilex

Vanochtend de training Linkedin voor bedrijven gevolgd. In een paar uur heel veel praktische tips en uitleg gekregen waarmee ik direct aan de slag kan. Super dat het geen standaard verhaal is, dat er ruimte is voor vragen over je eigen pagina en dat Corinne met elke deelnemer kan meedenken. Een aanrader!

Jeannette van Lierop, Voice over | stemacteur

Kan jouw bedrijvenpagina wel een boost gebruiken? En wil je weten wat het effect is van de nieuwste LinkedIn ontwikkelingen? Meteen inschrijven voor de training van Corinne. Helder, praktisch, up-to-date, een prettig tempo en ook af en toe tijd voor een geintje. Bedankt Corinne. We houden contact!

Esther VromansEsther Vromans, (Online) communicatieadviseur & projectmanager

Corinne is volledig gespecialiseerd in socialmedia-marketing en richt zich daarnaast vooral op het wegwijs maken van professionals op LinkedIn, met name op gebied van social selling en personal branding. Daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte workshops en trainingen, wordt ze veel gevraagd als spreker en is ze auteur van dé LinkedIn handleiding voor personen welke al meer dan 65.000 keer gedownload is. Ze schreef daarnaast ook de boeken ‘Meer succes met LinkedIn!‘, ‘Facebook voor ondernemers‘, ‘Facebook privacy instellingen‘ en het ebook ‘LinkedIn voor bedrijven’.

Daarnaast blogt Corinne veel over LinkedIn en social media op haar eigen website en op Marketingfacts, wordt ze regelmatig gevraagd bij Shownieuws om deskundig advies te geven over BN’ers en ze is in 2017 zzp’er van het jaar geworden in de categorie ‘Coaching & Training’.

Praktisch

  • Neem je laptop mee, geen tablet (werkt zeer beperkt)
  • LinkedIn werkt het beste met de browsers Chrome, Firefox en Safari, zorg dat één van deze geïnstalleerd is op je laptop
  • Zorg voor een bestaand LinkedInprofiel
  • Neem je inlogcodes mee, vooral als het niet je eigen laptop is
  • Neem een gezonde dosis leergierigheid mee
  • Koffie en thee en wat lekkers zijn inbegrepen
  • Na afloop ontvang je een certificaat van deelname
  • De groep bestaat uit maximaal 12 personen
  • Er is ruimte genoeg om te netwerken

Locatie

Digital Moves
Printerweg 10
3821 AD Amersfoort

LET OP als je slecht ter been of invalide bent: onze workshopruimte ligt op de vijfde verdieping maar de lift reikt niet verder dan de vierde. Dit betekent dat je de laatste verdieping alleen per trap kunt bereiken. Excuses voor het ongemak, wij proberen hier in de toekomst een oplossing voor te vinden.

Ik kom met de auto:

Digital Moves ligt in de Amersfoortse wijk ‘De Hoef’ nabij de afslag A1-afslag Amersfoort Noord (afslag 13) en A28-afslag Amersfoort/Hoevelaken.  Er is een (gratis) parkeerplaats voor de deur.

Ik kom met het openbaar vervoer:

Digital Moves ligt perfect gelegen als je met de trein reist. Het ligt 650 meter vanaf station Amersfoort Schothorst. Lopend ben je ongeveer 8 minuten onderweg.

LINK NAAR ROUTE

Inschrijfformulier

Via dit formulier schrijf je je in voor de “LinkedIn voor bedrijven”.
De kosten hiervan bedragen €249,00 ex btw.

Gegevens deelnemer:

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.

De factuur wordt per e-mail verstuurd. Hiervoor wordt het e-mailadres gebruikt welke vermeld staat bij de inschrijving.