Google reviewscore: 4.9
4.9/5

INCOMPANY TRAINING
LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN

Bezig zijn op LinkedIn wordt 10 keer leuker als de resultaten de pan uit rijzen. Dus dat gaan we fixen in een effectieve en praktische training van 1,5 dag met de bedrijfspagina-beheerders in jouw bedrijf.

Deze bedrijven gingen je voor:

Workshops en trainingen volgen is leuk voor de inspiratie, maar de dag erna zit je in je uppie achter het bureau. Pffffff: wat was die ene goede tip ook alweer voor het bedrijfsprofiel die je stom genoeg niet hebt opgeschreven? Zou je collega het nog weten…?

Dat kan makkelijker. Dat kan beter.

Onze aanpak

Volg samen met maximaal 10 collega’s, dit zijn vooral beheerders van jullie bedrijfspagina of collega’s die daarbij betrokken zijn, onze eendaagse LinkedIn training. Tijdens deze interactieve sessie deelt onze ervaren trainer praktische strategieën op het gebied van LinkedIn marketing, contentcreatie en het activeren van je doelgroep én collega’s. Je gaat direct aan de slag met de opgedane kennis, zodat je het meteen in de praktijk kunt toepassen. En daarin zit hem de kracht van deze training.

Na enkele weken komen jullie opnieuw samen tijdens de praktijkdag. Dit is hét moment waarop jullie inzet zichtbaar wordt: we bespreken de resultaten, jullie delen jullie ervaringen en eventueel overwonnen obstakels. Je zult merken dat je met meer zelfvertrouwen en veel nieuwe inzichten uit deze training komt en precies weet hoe je jouw doelgroep raakt met de juiste content.

Heb je tussendoor vragen of loop je ergens tegenaan? Geen zorgen! Je kunt altijd terecht bij onze hulplijn: jouw eigen LinkedIn specialist staat klaar om je snel verder te helpen. Wel zo handig!

In 1,5 dag leren jij en je collega’s:

Hoe je een LinkedIn contentstrategie op een A4tje maakt en daaraan gekoppeld een goede marketingstrategie opzet

Hoe je ijzersterke berichten schrijft, met en zonder AI, die écht gelezen en gedeeld worden

Hoe je je collega's enthousiasmeert en met de juiste begeleiding echte ambassadeurs maakt

Bij deze cursus krijgt iedere deelnemer een handige checklist en twee praktische e-books van onze bekende LinkedIn expert Corinne Keijzer cadeau.

  • Handleiding LinkedIn
  • 500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts

Handig als naslagwerk én om direct mee aan de slag te gaan in de praktijkweken na de training.

Wil je zien wat het onze LinkedIn training andere organisaties heeft opgeleverd?

Praktijk-case Coffee Fresh: Employee advocacy - Hoe je met content op LinkedIn jezelf én je organisatie goed zichtbaar maakt.

In deze Praktijk-case zie je wat de accountmanagers en de marketingmanager van Coffee Fresh met LinkedIn hebben bereikt in ons uitgebreide Employee advocacy programma. Zij zijn allen na onze LinkedIn- en contenttraining een aantal weken met hun persoonlijke profiel aan de slag gegaan en kwamen op de praktijkdag tot mooie inzichten.

Met elkaar behaalden ze indrukwekkende resultaten en ik vind het dan ook supertof dat ik deze met jullie mag delen.

Download hier!

Het resultaat voor jullie bedrijf

Het bedrijf en jullie company page is zichtbaarder dan ooit op LinkedIn voor prospects, stakeholders en potentiële nieuwe medewerkers.

De activiteiten op LinkedIn converteren: het levert leads en klanten op die jullie bedrijf alleen kent van LinkedIn. Katsjing!

De bedrijfspagina beheerders én andere collega’s bundelen hun krachten om vol trots te praten op LinkedIn over je bedrijf. Dat is bizar goede employer branding!

Zijn je collega's te druk voor 1,5 dag?

Kies dan voor onze training ‘LinkedIn voor bedrijven – Light van 1 dag.

Het heeft mij in een periode van een paar weken al tot mooie contacten, leads en samenwerkingen gebracht en heb tevens andere contacten kunnen helpen.

Pieter Boersma | Out of Home Sales bij Dr.Oetker Professional | Koopmans
Pieter Boersma
Out of Home Sales bij Dr.Oetker Professional | Koopmans

Willen jullie als groep beheerders verantwoordelijk zijn voor de beste LinkedIn resultaten ooit? Let’s go ! Maak kennis met onze zeer ervaren LinkedIntrainers:

Corinne Keijzer

"Sinds 2010 geef ik trainingen over het gebruik van LinkedIn. Met name op het gebied van social selling, contentmarketing en personal branding. Ook schreef ik 6 boeken over LinkedIn."

Wendy Goudzwaard

"Sinds 2012 ben ik LinkedIn-trainer. Ik help professionals en teams om zichtbaarder en slimmer te werken met LinkedIn. Met een sterk profiel, persoonlijke content en strategie die werkt"

Officieel LinkedIn gecertificeerd, LinkedIn trainer Corinne Keijzer

Dit gaan jullie ontdekken in de training ‘LinkedIn voor bedrijven’

Workshop 1. LinkedIn effectief inzetten

Hele dag om de geheimen van succesvolle bedrijven op LinkedIn te ontrafelen

Verbeter jullie profiel

Krijg feedback op jullie persoonlijke profielen en ontdek hoe je ze, samen met je collega's, effectief inzet om óók jullie bedrijf een groter bereik te geven.

Schrijf de perfecte post

Ontdek wat jullie doelgroep aanspreekt en hoe je inspirerend schrijft over jullie werk en expertise. Jullie leren een boodschap helder en aantrekkelijk overbrengen. Met of zonder AI.

Het algoritme

Taggen, liken, reposten en reageren. Poeh: al die opties. Maar welk effect heeft het op de tijdlijn? En hoe gebruik je ze voor meer zichtbaarheid? En hebben hashtags nog wel nut?

De 7 P's voor succes

Hoe komen het bedrijf en jijzelf professioneel over op LinkedIn? Gebruik de 7 P’s uit ons Social Selling Model© als richtlijn en werk doelgericht aan een verpletterende (eerste) indruk op LinkedIn.

Vind jullie doelgroep

Sherlock Holmes inhuren is niet nodig, want jullie kunnen zelf de doelgroep lokaliseren op LinkedIn. Dat is best handig als je beter zichtbaar wil worden voor hen.

Connectieverzoeken

Welk bericht stuur je mee bij een connectieverzoek? Hoe maak je een sympathiek praatje (in de chat) met iemand uit je doelgroep? Jullie leren hoe je volgers converteert naar klanten.

Ideeën voor content

Met de 500 contenttips en ideeën uit Corinnes e-book kunnen jullie járen vooruit met het maken van berichten en andere content. Wat een opluchting!

AI tools gebruiken

Ontdek wat je -op dit moment- wél en niet aan Chat GPT en andere AI tools kunt uitbesteden. Wat zijn prompts en hoe gebruik je ze effectief en in je voordeel?

LinkedIn betaalpakketten

Is het zinvol om een betaalpakket te nemen? Of heeft jullie bedrijf genoeg aan de gratis versie van LinkedIn? We nemen de opties door, zodat jullie zelfverzekerd een keuze kunnen maken.

LinkedIn Opleiding Groei maximaal in zichtbaarheid & conversie

"LinkedIn draait om het winnen van vertrouwen en het opbouwen van de gunfactor. Het persoonlijk kunnen communiceren met zowel de directiesecretaresse als de directeur maakt het zo’n geweldig kanaal. Iedereen is veel makkelijker bereikbaar en elke collega kán een bijdrage leveren aan het digitale visitekaartje van het bedrijf.”

Workshop 2. Evaluatie, feedback & gaan als een raket

Halve dag om het maximale uit jezelf en LinkedIn te halen.

Evaluatie van jullie werk

Krijg waardevolle inzichten door goudeerlijke feedback op jullie posts, bedrijfspagina en persoonlijke profielen. Deze nieuwe inzichten zetten we om in een plan van actie.

Ontdek wat (niet) werkt

Welke resultaten hebben jij en je collega-beheerders behaald? En belangrijker: wáárom werkte iets wel of niet goed? Het is tijd om jullie strategie te finetunen.

Val op bij lezers

Positief opvallen? Jullie krijgen simpele en bizar effectieve tips en technieken. Het resultaat is meer zichtbaarheid en conversie.

Kan jouw bedrijvenpagina wel een boost gebruiken? En wil je weten wat het effect is van de nieuwste LinkedIn ontwikkelingen? Meteen inschrijven voor de training van Corinne. Helder, praktisch, up-to-date, een prettig tempo en ook af en toe tijd voor een geintje. Bedankt Corinne. We houden contact!

Esther Vromans
Esther Vromans
(Online) communicatieadviseur & projectmanager

Praktische zaken

Maatwerk training van 2 x 3 uur op één dag.

Praktijkopdrachten gedurende 6-8 weken na de eerste sessie.

Praktijkdag van maximaal 3 uur waarin de effectiviteit van deze training getoond en bewezen wordt.

Bij jullie op locatie of online.

Maximaal 10 (gemotiveerde!) deelnemers per groep.

Geschikt voor commerciële bedrijven en non-profits (dan schrappen we de commerciële onderwerpen)

Investering € 2.950 ex btw*

* Reiskosten tot 100km vanuit Utrecht zijn inbegrepen, daarna 0,45ct/km. Een training in het buitenland is mogelijk tegen een meerprijs.

Trainingsmateriaal

Iedere deelnemer ontvangt een praktische en inspirerende virtuele goodiebag vol waardevolle tools!

Je krijgt niet alleen een handige checklist die je op je bureau kunt leggen om dagelijks als geheugensteuntje te gebruiken, maar ook twee onmisbare e-books van LinkedIn-expert Corinne Keijzer: De bekende ‘Handleiding LinkedIn’, boordevol tips om je profiel en netwerk optimaal in te zetten, én de bestseller ‘500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’, een ware inspiratiebron voor krachtige en effectieve content.

Kortom: alles wat je nodig hebt om direct aan de slag te gaan met je LinkedIn-strategie!

Onderwerpen

Optimaliseren van jullie LinkedIn-profielen en employee advocacy

Inzicht krijgen in algoritme, tijdlijn en slimme functies

Aansprekende content maken (met en zonder AI)

Zichtbaarheid vergroten en netwerk versterken

LinkedIn inzetten voor branding, leads of werving

Zien jullie straks het aantal volgers door het dak gaan?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of boek direct.

Op al onze trainingen en programma’s zijn onze algemene voorwaarden van toepassing

Begeleiding

Feedback op de persoonlijke LinkedIn profielen van deelnemers en jullie bedrijfspagina.

Analyse van de content op jullie LinkedIn bedrijfspagina.

Hulplijn: stel je trainer onbeperkt vragen via LinkedIn

Mails: tussen de eerste en tweede trainingsdag ontvang je mails met extra LinkedIn tips en aanmoedigingen.

In de LinkedIn training en praktijkdag ontdekken jullie alle opties die LinkedIn biedt voor bedrijven. Dat is handig, leuk en inspirerend enzo. Maar het échte resultaat wordt daarna behaald: jullie maken elke week gigantische sprongen voorwaarts door alles daadwerkelijk toe te passen en daarop feedback te krijgen.

Stel het ‘werken aan LinkedIn’ niet langer uit. Kies de makkelijke route en ga samen met een LinkedIn specialist de boel updaten, strategisch uitdenken en (een dooddoener) begin gewoon. Het zware denkwerk is namelijk al gedaan: jullie ontvangen de samenvatting in 2 oergezellige workshops.

Door de praktijkopdrachten schrappen jullie ‘kan niet’ en ‘snap ik niet’ uit jullie woordenboek. Het kan wél. En het is zelfs leuk werk als jullie de krachten en inspiratie bundelen. Jullie teamwork en de persoonlijke feedback van de ervaren LinkedIn trainer leiden gegarandeerd tot meer succes op LinkedIn. Dus méér zichtbaarheid voor het bedrijf en méér volgers die klant worden. Zet de champagne maar vast koud.

Boek de incompany training ‘LinkedIn voor bedrijven' van 1,5 dag.

  1. Stuur ons een e-mail op info@digitalmoves.nl
  2. Geef je datum van voorkeur voor de training en daarnaast 2 opties als die datum niet (meer) mogelijk is.
  3. Geef aan met hoeveel personen je meedoet (minimaal 3 en maximaal 10) en op welke locatie jullie de training wensen.

Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op

We prikken dan ook een datum voor een intakegesprek met de trainer, zodat we de incompany training optimaal kunnen afstemmen op jullie wensen. Al onze LinkedIn trainingen zijn namelijk maatwerk.

Heb je eerst nog een vraag over de incompany training ‘LinkedIn voor bedrijven’ voordat je jullie aanmeldt?

Ook dan ben je van harte welkom op de mail. We reageren zo snel mogelijk en indien gewenst maken we een belafspraak om je vragen uitgebreid te beantwoorden. Check trouwens ook onze superhandige lijst met ‘Veelgestelde vragen‘, misschien vind je daar je antwoord al tussen staan. 

Corinne maakt LinkedIn voor iedereen die zich zakelijk wil ontplooien en zichtbaar en vindbaar wil worden voor nieuwe opdrachten en uitdagingen makkelijker te begrijpen en te gebruiken. Naast dat Corinne heel professioneel en kundig is, is zij een ontzettend leuk mens!

Masja van Loon
Online coach / loopbaan coach / leiderschap ontwikkeling / Vitaliteit

Vragen waar je misschien nog antwoord op wil:

Investering: €2.950 ex btw*

De training van 1 dag bestaat uit enkel de LinkedIn training. Daar wordt geen  ‘Praktijkdag’ bij gegeven. Op deze dag worden de resultaten besproken en geëvalueerd die voortkomen uit opdrachten die de deelnemers mee hebben gekregen na de eerste training. Het is maar net waar jullie behoefte aan hebben. Wil je iets meer begeleiding en vooral praktisch aan de slag, dan is de training van 1,5 dag een goede keuze. Heb je minder tijd en vertrouwen in jullie zelf dat je het verder na de training zelf oppakt, dan is de training van 1 dag ook een prima keuze.

De reden dat wij voor deze twee groepen verschillende LinkedIn trainingen hebben opgezet, is omdat ze allebei met een ander doel de training volgen. Het belangrijkste voor werknemers is dat ze met hun eigen persoonlijke profiel aan de slag gaan. Zowel qua professionalisering van het profiel als het maken van bijdragen.

Voor de beheerders is het van belang dat ze zowel met de bedrijfspagina aan de slag gaan als het persoonlijke profiel. Zij moeten hun collega’s kunnen helpen en begeleiden (employee advocacy). Voor de bedrijfspagina wordt ook meer ingegaan op contentstrategie en contentmarketing. Bij de training voor de werknemers wordt het allemaal iets simpeler gehouden. Dit omdat wij weten dat medewerkers niet altijd alle tijd van de wereld hebben voor LinkedIn.

“Waarom niet gewoon in een paar uurtjes uitleggen hoe LinkedIn werkt, dan zijn we er toch?”
Nee, niet echt. Tijd is een kostbaar goed, dus die vraag snappen wij helemaal, maar een paar uurtjes tijd alleen is vaak dure tijd. Alsof je een auto koopt zonder motor. Je steekt er geld in, het is niet compleet, het werkt daardoor uiteindelijk niet en dat is zonde van je geld én tijd.

De reden waarom wij kiezen voor meerdere dagdelen heeft 2 redenen:

  1. LinkedIn ontwikkelt razendsnel en wordt steeds uitgebreider qua opties en functionaliteiten. Er wordt voor de inhoud van onze trainingen altijd al een keuze gemaakt op basis van de wensen, maar wil je dat deelnemers de tijd en rust vinden om deze informatie goed tot zich te nemen, dan kun je het niet meer in 1 dagdeeltje proppen. Er zit een bepaalde structuur en opbouw in onze trainingen die nodig zijn om ook echt inzicht te krijgen in hoe LinkedIn werkt, maar vooral ook om deelnemers echt aan de slag te krijgen op LinkedIn.
  2. Hoe enthousiast deelnemers ook altijd reageren en hoeveel goede voornemens ze ook hebben om LinkedIn meer in te zetten, uit onze jarenlange ervaring bleek dat daar in de praktijk uiteindelijk toch weinig van terechtkwam. LinkedIn moet onderdeel worden van de werkzaamheden, een dagelijkse routine, en dat krijg je niet zo snel voor elkaar met alleen een paar uurtjes training. Vandaar dat we ook hebben gekozen voor een praktijkdag. Het brein heeft 6 tot 8 weken nodig om aan iets te wennen, zo ook de stof van de training en vooral het doén. Met behulp van gerichte opdrachten en een stok achter de deur via e-mails blijkt dat het meer tussen de oren gaat zitten en de resultaten verbluffend zijn na die weken. Je ziet collega’s opbloeien en groeien op LinkedIn, meer durven, minder angst hebben en daarmee ook zichzelf en de organisatie meer op de kaart zetten. Kijk, dan levert een training ook echt iets op.

Resultaat: jij en je collega’s een goed gevoel én wij een goed gevoel.

Onze ervaring leert dat we met een groep tot 10 personen persoonlijke aandacht kunnen garanderen en de onderlinge interactie hoog kunnen houden, zonder dat het ’too much’ wordt. We behandelen profielen, posts en andere wensen van je collega’s direct in de trainingen. Bij meer dan 10 deelnemers merken we dat aandacht sneller verslapt, er minder vragen gesteld (kunnen) worden, mensen niet voldoende feedback kunnen vragen en krijgen op hun eigen profiel en posts, en daarom hebben we deze grens gesteld. Kwaliteit staat bij ons namelijk écht hoog in het vaandel.

We kiezen bewust voor een groep van maximaal 10 personen om de kwaliteit te kunnen blijven garanderen zoals je bij de vraag hierboven kunt lezen. Grotere groepen hebben daarom niet onze voorkeur. Voor bedrijfspagina-beheerders adviseren we zelfs de groep niet zo groot te maken en het aantal liever op maximaal 6 tot 8 personen te houden. Deze training is vanaf 3 personen te boeken.

Jazeker. Wij kennen dat gevoel van na een training, de vragen die opkomen zoals ‘hoe zat dat ook alweer’ en ‘wat zei ze daar nou over’. Tijdens de looptijd van het programma mag je altijd je vragen stellen en tijdens de online sessies mag je over alles sparren, feedback vragen op je profielen of content en advies inwinnen over LinkedIn-vraagstukken.

Ook na het programma is de trainer altijd bereid je vragen te beantwoorden, tenzij het echt advieswerk of te inhoudelijk wordt. Dan is het handig misschien een vervolgsessie te boeken.

Absoluut! Ondanks dat onze trainingen hier zo volledig mogelijk uitgewerkt staan, blijven ze maatwerk. We plannen voor aanvang een intake call in om jullie wensen en doelen scherp te krijgen en passen daar de training volledig op aan. Ook kunnen deelnemers hun vragen van tevoren mailen om in de training daar antwoord op te krijgen.

Daarnaast houden onze trainers van een stuk spontaniteit en interactiviteit in de trainingen, dus kom maar door, neem álles mee wat jullie altijd al wilden weten over LinkedIn!

We screenen de profielen van tevoren om meerdere redenen. Ten eerste geeft het goed inzage in de deelnemers. Hoe gebruiken ze LinkedIn, wat is het niveau en waar zitten de verbeterpunten. Het is ook veel leuker om een training te volgen die over jullie zelf gaat dan een standaard verhaaltje waarbij de trainer helemaal geen feeling heeft met de deelnemers. Daarnaast is het belangrijk voor het onderdeel employee advocacy dat je als marketing- of communicatie medewerker ook je collega’s kunt helpen en begeleiden op LinkedIn. 

Wil je niet dat je profiel meegenomen wordt in de training? Geen probleem, laat ons dat tijdig weten.

Winkelwagen
Scroll naar boven